نشست اعضای هیات رئیسه ی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان همدان - دستور کار جلسه: بررسی برنامه های هفته ی روابط عمومی ها - سه شنبه 97/02/04
این جلسه که صبح روز سه شنبه 04/02/97 در سالن جلسات ملاصدرا واقع در ساختمان مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد؛ اسداله ربانی مهر مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و سپاس از میزبانی دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: بنده فرهنگی هستم و به این کسوت افتخار می کنم؛ ایشان ضمن تاکید بر افزایش تعامل و ارتباط روابط عمومی ها و دستگاه های مختلف استان، تشکیل شورای اطلاع رسانی و تنظیم سندی جامع برای آن، برگزاری منظم جلسهی هیات رئیسهی شورای روابط عمومی های استان، برنامه ریزی جامع و هدفمند جهت هفتهی روابط عمومی ها و تدوین اساس نامهی ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها را جزء کارهای شاخص سه ماه اخیر برشمرد و از تلاش اعضای هیات رئیسه تشکر کرد. ایشان با اشاره به جایگاه و اهمیت ارتقا دانش همکاران شاغل در حوزهی روابط عمومی، تدوین 34 ساعت دورهی آموزشی را عنوان و یادآور شد: برگزاری دورههای ضمن خدمت، توانمندی همکاران را افزایش خواهد داد. برگزاری ویژهی هفتهی روابط عمومی ها نیز بخش پایانی سخنان ایشان بود که از 23 لغایت 29 اردیبهشت ماه با اجرای برنامه های متنوع، انجام خواهد شد.
دکتر علیرضا علی صوفی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان همدان نیز با حضور در این جلسه، ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه، عصر حاضر را عصر ارتباطات برشمرده و روابط عمومی ها را در خط مقدم آن جای داده و افزودند: روابط عمومی ها موجب اجتماعی شدن سازمان ها می شوند؛ یعنی همان گونه که انسان ها مدنی الطبع هستند! سازمان های ما هم نیاز به اجتماعی شدن دارند؛ پس روابط عمومی ها به عنوان حلقهی واسط، ضمن ارتباط بدنهی جامعه با دستگاه ها، آسیب های دستگاه را به حداقل رسانده و از بخشی نگری جلوگیری می کنند و این نقش بی بدیلی است که فعالان روابط عمومی عهده دار آن هستند. پایان بخش سخنان ایشان اشاره به شعار سال و کلام مقام معظم رهبری (زید عزه) بود که در حمایت از کالای ایرانی، گفتند: ایرانیان از قدیم، پیشرو در ارتباط با دنیا بوده و این به واسطه ی هویت ارزشمند ایرانی هاست؛ پس همواره باید در رشد این هویت تلاش کرده و با حفظ ارتباطات و تقویت هویت ملی، که اگر آن را تقویت کنیم، کیفیت تولید و کالاهای ایرانی که به نوعی نماد هویت ماست، ارتقا خواهد یافت و فرمایش معظم له، محقق و ارتباطات سازمانی ما رشد خواهد داشت.