پردیس شهید مقصودی همدان (برادران )

با حضور گلپریان رئیس سازمان بسیج مداحان استان انجام شد؛
مراسم تقدیر از سرپرست، معاون و همکاران فعال دانشگاه فرهنگیان همدان در برنامه تجلیل از خادمان مردمی اربعین حسینی


در این جلسه که روز یکشنبه 27/08/97 در دفتر سرپرست دانشگاه فرهنگیان همدان و با حضور احمد گلپریان رئیس سازمان بسیج مداحان استان و حجت الاسلام و المسلمین افلاکیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان برگزار شد؛ از همکاری و مساعدت دکتر علی صوفی سرپرست، کاشی معاون هماهنگی و سایر همکاران این دانشگاه در همایش تجلیل از خادمان موکب های مردمی اربعین حسینی، با اهدا لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
احمد گلپریان رئیس سازمان بسیج مداحان استان همدان ضمن سپاس از همکاری خوب دانشگاه فرهنگیان همدان، گزارشی از اقدامات موکب های مردمی ارائه و خدمت رسانی 55 موکب داخلی در استان و 12 موکب مردمی در خاک عراق را یک آمار قابل قبول دانست و میزان رضایتمندی زائرین را،  دلگرمی خادمان عنوان کرد.
دکتر علی صوفی سرپرست دانشگاه فرهنگیان همدان نیز با ابراز خرسندی از این اقدام ارزشمند، خدمت رسانی در این سطح و در حدود جغرافیای استان و خارج از مرز را که در آن میزان بالایی از رضایتمندی وجود داشته، یک توفیق است و نشان می دهد که شما در برگزاری این آزمون سربلند شدید.
حجت الاسلام و المسلمین افلاکیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: تقارن رویداد 2018 در همدان با اربعین حسینی، جلوه های زیبایی را رقم زد. ایشان از استقبال گرم مردم همدان از زوار امام حسین (ع) قدردانی و فضای حاکم بر موکب ها را روحانی، با نشاط و توام با صفا و صمیمیت خواند.


نظرات کاربران