پردیس شهید مقصودی همدان (برادران )

قابل توجه مهارت آموزان (آزمون اصلح)

به اطلاع کلیه مهارت آموزان محترم ورودی سال های 96 و 97 و جامانده های 95 می رساند که مهلت ثبت نام در آزمون اصلح و انتخاب شهر محل آزمون از ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 98/5/13 لغایت ساعت 12 مورخه 98/5/16  اعلام شده است. مهارت آموزان محترم باید با مراجعه به سامانه هدف مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند.

برای ثبت نام در آزمون کتبی اصلح باید وارد سامانه هدف شوید شوید
مهارت آموزان ماده 28 که برای اولین بار وارد سامانه هدف می شود نام کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد.
به مهارت آموزان گرامی توصیه می شود برای شرکت در آزمون مفاد پیوست های اطلاعیه شماره 3 مرکز سنجش دانشگاه مرتبط با رشته و ورودی خود را به دقت مورد توجه قرار دهند آدرس مرکز سنجش دانشگاه :
https://cfu.ac.ir/Measurement

اطلاعیه شماره چهار مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان

جزئیات ثبت نام و تعیین حوزه آزمون کتبی در آزمون جامع صلاحیت حرفه ای تابستان 98

ضمن آرزوی موفق برای تمامی مهارت آموزان مشمول ارزشیابی جامع صلاحیت حرفه ای معلمی، به اطلاع می رساند آزمون کتبی سراسری در تاریخ اول شهریورماه 1398 و در تمامی مراکز استان ها اجرا می شود. بدین ترتیب سامانه ثبت نام آزمون در سامانه متمرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان (هدف) از ساعت 12 روز یکشنبه تاریخ 13 مردادماه باز خواهد شد و مهارت آموزان موظف هستند تا ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه مورخ 16 مردادماه با مراجعه به این سامانه نسبت به تأیید مشخصات و تکمیل اطلاعات خود اقدام نموده و یک تصویر پرسنلی اسکن شده و با کیفیت مناسب را در سامانه بارگزاری نمایند. در این سامانه امکان انتخاب محل شرکت در آزمون با ضوابطی وجود دارد.

تذکر: سامانه ثبت نام صرفا برای مهارت آموزانی که حسب اعلام معاونت آموزشی دانشگاه و بر اساس آیین نامه های آموزشی دوره مهارت آموزی، مجاز به شرکت در آزمون کتبی تشخیص داده شده اند، فعال خواهد بود. افرادی که سامانه برای آنان فعال نیست، می توانند وضعیت آموزشی خود را از آموزش محل تحصیل خود استعلام نمایند.

ضوابط انتخاب محل آزمون:

در سامانه ثبت نام، پیش بینی شده است مهارت آموزان بتوانند با ضوابطی محل آزمون خود را انتخاب نمایند. در این آزمون تمامی مراکز استان ها به عنوان حوزه آزمون تعیین شده است و مهارت آموزان می توانند با ضوابط زیر هر یک از مراکز استان ها را انتخاب نمایند.

محل آزمون حداکثر سه روز پیش از برگزاری آزمون به همراه صدور کارت شرکت در جلسه آزمون از طریق سامانه هدف به اطلاع مهارت آموز خواهد رسید و مرکز سنجش دانشگاه تلاش خواهد کرد درصورت امکان افزایش ظرفیت در استان های پرتقاضا، با اکثریت انتخابهای مهارت آموزان موافقت نماید.

تذکر مهم: جابجایی استان محل آزمون به استان تهران در هیچ صورتی مجاز نمی باشد و مهارت آموزان سایر استان ها امکان انتخاب حوزه تهران را نخواهند داشت. لکن مهارت آموزان استان تهران می توانند درصورت تقاضا در استان های دیگر ثبت نام نمایند. بدیهی است در صورت انتخاب تهران به عنوان محل آزمون، این انتخاب حذف شده و بر اساس استان محل تحصیل پودمان دوم تصمیم گیری انجام خواهد شد.

توجه: انتخاب یک استان برای شرکت در آزمون، برای شرکت کنندگان حقی ایجاد نخواهد کرد و دانشگاه در تعیین محل آزمون با اولویت موافقت با محل انتخابی مهارت آموزان، بر حسب شرایط حوزه های آزمون از اختیار برخوردار است.

همچنین مهارت آموزانی که اقدام به ثبت نام در تاریخ اعلام شده نکرده و یا محل آزمون را انتخاب ننمایند، با توجه به ظرفیت استان های اطراف محل مهارت آموزی، در یکی از مراکز آزمون جایابی خواهند شد و در زمان اخذ کارت ورود به جلسه، محل آزمون به آنان اعلام می گردد. لازم به ذکر است جابجایی محل آزمون ثبت شده روی کارت ورود،  به هیچ وجه مقدور نیست و تمام مهارت آموزان موظف خواهند بود برای آزمون در همان حوزه تعیین شده شرکت کنند.

تذکر مهم: جابجایی محل آزمون پس از ساعت 12 روز چهارشنبه 16 مردادماه به هیچ وجه امکانپذیر نخواهد بود و دفترچه های آزمونی مهارت آموزان برای استان های انتخاب یا تعیین شده بسته بندی و ارسال می شود.

 

سایر تذکرات:

1- زمان آزمون روز جمعه یکم شهریور ماه و زمان آغاز فرایند اجرایی آزمون ساعت 8 صبح خواهد بود.

2- در این آزمون، سؤالات نمره منفی ندارند. لذا توصیه می شود شرکت کنندگان به تمامی سؤالات آزمون پاسخ دهند.

3- یکی از توانایی های مهم معلمی طراحی و تدوین طرح های مختلف مرتبط با تدریس و تربیت است. در این زمینه، توانایی نوشتن تأملی (بازتابی) در آزمون عملکردی تأثیر مثبتی دارد. لذا  توصیه می شود مهارت آموزان گرامی به کمک نمونه موقعیت ها و سرفصل دروس رشته خود، اقدام به شبیه سازی سناریوها نموده و در نوشتن پاسخ کامل به آن سناریوها تمرین داشته باشند و توانایی نوشتن خود را ارتقا بخشند.

 

نکات مرتبط با رشته زبان انگلیسی:

سؤالات مشترک با سایر رشته ها (سؤالات بخش اخلاق حرفه ای هر دو ورودی، دانش تربیتی ورودی 97 و دروس مجازی ورودی 96) به زبان فارسی و سایر سؤالات چند گزینه ای و عملکردی به زبان انگلیسی است. همچنین ضروری است تمامی پاسخ های تشریحی شرکت کنندگان در آزمون عملکردی، به زبان انگلیسی ارائه گردد.


نظرات کاربران