قابل توجه دانشجو معلمان ورودی 98
انجام مراحل استخدامی طبق لیست پیوست با مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان همدان
با سلام و احترام، دانشجو معلمان عزیز ورودی سال 1398 ، جهت انجام مراحل استخدامی بر اساس زمان تعیین شده در ساعت اداری به اداره کل آموزش و پرورش استان همدان (امور اداری، آقای طاهری) مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
- 1- همراه داشتن پرینت کارنامه قبولی از سایت سازمان سنجش
- 2- گواهی اشتغال به تحصیل از پردیس (از واحد بایگانی پردیس دریافت شود)
3- دقت داشته باشید!! بدلیل انجام آزمایشات استخدامی در روز مراجعه، باید ناشتا باشید!!
دانشجو معلمانی که سهمیه خدمتی آنان استان همدان نمی باشد جهت اطلاع از زمان انجام مراحل استخدامی با اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت خود تماس حاصل نمایند.
لازم به تاکید است که دانشجویان گرامی فقط در تاریخ های تعیین شده به اداره کل آموزش و پرورش مراجعه نمایند.
لیست اسامی به همراه تاریخ مراجعه را از پیوست همین اطلاعیه دریافت نمایید.
انجام مراحل استخدامی طبق لیست پیوست با مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان همدان 2