پردیس شهید مقصودی همدان (برادران )

با حضور مدیر استان تشکیل شد

جلسه ی شورای انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و تشکل های سیاسی پردیس شهید مقصودی همدان

به منظور ایجاد هماهنگی و بررسی وضعیت فعالیت فرهنگی دانشجو معلمان پردیس شهید مقصودی، جلسه ای صمیمانه با حضور دکتر علی نجفی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان همدان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان همدان، اعضای شورای انجمن های علمی، کانون های فرهنگی و تشکل های سیاسی پردیس شهید مقصودی همدان روز یکشنبه 98/11/27 در سالن ملاصدرا گرد هم آمده و از نزدیک با مدیر امور پردیس های استان و مسئولین اداره فرهنگی اجتماعی پردیس، دیدار و گفتگو کردند. 
در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام وحی آغاز شد؛ فرهاد نظری کارشناس مسئول فرهنگی پردیس شهید مقصودی در گزارشی، نکاتی پیرامون برنامه سالیانه ی انجمن ها و کانون ها و همین طور نحوه ی شرکت در جشنواره فرهنگی رویش بیان کرد. 
در ادامه دبیران حاضر در جلسه ضمن معرفی انجمن و کانون خود؛ به بیان مختصری از فعالیت های انجام شده و برنامه های پیش رو پرداختند.
دکتر علی نجفی مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان همدان نیز، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، دانشجو معلمان را سردمداران آینده کشور خواند و افزود: ترغیب افراد برای حضور پرشور در مراسم ها، مناسبت ها و فعالیت های فرهنگی، حضور آگاهانه و بالا بردن کیفیت برنامه های اجرایی با حضور و مشارکت گسترده دانشجو معلمان، خواست ماست و بر آن تاکید داریم و همواره معتقدیم این دانشگاه فضای لازم برای تکرار و تمرین و رسیدن به بلوغ را برای شما فراهم کرده است. وی به مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره و حضور و مشارکت خوب دانشجو معلمان پردیس های استان را خواستار شد.  


نظرات کاربران